paroxetine 20

paroxetine sevrage saveapanda.com

Değerli Sigortalımız;

  • Hasar meydana geldiği zaman hiç vakit kaybetmeden bizi haberdar ediniz.
  • Hasar anında acil bir yardıma ihtiyaç duyuyorsanız bunu mutlaka Hasar Temsilciniz ile paylaşınız.
  • Hasar mahiyetine göre sizden talep edeceğimiz hasar evraklarını en kısa sürede bizlere ulaştırılmasını sağlayınız.
  • Hasarınızın tespiti için eksper tayini yapmış isek lütfen talimatlarına eksiksiz uyunuz.
  • Özveri ve büyük emeklerle elde ettiğiniz birikimlerinizi ve mal varlıklarınızı beklenmedik herhangi bir nedenle kaybetmenin acısını yaşamamak için önleminizi aldığınız her durumda sizinleyiz, yanınızdayız.


Değerli Sigortalımız,

Evrim Sigortacılık Hizmetleri A.Ş. Hasar departmanı olarak sık karşılaştığımız ve müşterilerimizin mağdur olduğunu tespit ettiğimiz durumlarla ilgili sizleri elimizden geldiğince bilgilendirmeye çalışıyoruz.

Sizlerinde başına gelme olasılığı yüksek bir konuya dikkatlerinizi çekmek, uygulama esaslarını sizlerle paylaşmak istedik.

Satın almış olduğunuz kasko poliçesi ile bildiğiniz gibi asistans teminatını da, aracınızın kendi başına hareket edemeyeceği durumlarda(kaza-arıza) yararlanabilmek üzere satın almış oluyorsunuz.
Sigorta poliçelerinde yer alan asistans hizmetlerinden faydalanabilmesi için sigorta poliçelerinde önemli şartlar bulunmakta. Bu konuda mağdur olmamak için aşağıdaki adımların izlenmesinin esas olduğunu bilgilerinize sunarız.

  • Asistans firmanın sorumluluğu sigortalının veya lehdarın poliçe şartlarına uygun hareket etmesi şartına bağlıdır. Araç yardım her türlü kaza, yanma, çalınma, çalınmaya teşebbüs, lastik patlaması, akü bitmesi, benzin bitmesi, anahtar kaybı, ikame araç, arıza halinde talep edilebilir.
  • Poliçe kapsamında sunulan asistans hizmetlerine ilişkin talepler için sigortalıların veya sürücülerin yurtiçi ve yurtdışında, kaza veya arıza anında ilgili şirketlerin asistans hizmet numaralarını veya acente irtibat numaralarımızı arayarak bildirim yaptırması ve hizmet talep etmesi şartı vardır, 
  • Özellikle arıza durumunda sigortalıların kendisinin organize edip hizmet alarak fatura ettirdiği talepler, sigorta şirketleri tarafından değerlendirilmeye alınmamaktadır.
    Konut ve işyeri yardım Dâhili tesisat, elektrik problemleri, anahtarın kaybolması, cam değişimi, ambulans, tıbbi bilgi ve danışma v.s.)-asistans firma masrafları hizmetten önce onaylamış olması gerekir. Ve sigortalının asistansın tüm makul talimatlarına uyması ve durumunun yaratabileceği sonuçları sınırlamak ve önlemek için tüm makul önlemleri alması koşuluyla firma asistans hizmetleri verecektir. 

Evrim Sigorta Hasar Departmanı Tavsiyesi : 
Şirketlere ait asistans hizmet numaraları aşağıdaki gibidir, poliçesini satın almış olduğunuz sigorta şirketine göre asistans telefon numaralarını cep telefonlarınıza kaydetmenizi önemle hatırlatıyoruz.
 

ANADOLU

0850 724 08 50

ERGO

0850 211 11 11

ALLİANZ

444 45 46

MAPFREE

0850 755 0755

AXA

0850 250 99 99

EUREKO

444 66 60

AK

444 27 27

NEOVA

444 16 36

AIG

444 12 44

HDI

444 8 434 / 0212 334 20 68

SOMPO

0850 250 81 81

DOĞA

0212 334 20 06

    

Evrim Sigorta A.Ş. Hasar irtibat telefonları ise,


Hasar Destek -1          0533 653 74 90 – 0216 571 15 30
Hasar Destek -2          0533 306 59 89 – 0216 571 15 31