Değerli Sigortalımız;
-
Hasar meydana geldiği zaman hiç vakit kaybetmeden bizi haberdar ediniz.
-
Hasar anında acil bir yardıma ihtiyaç duyuyorsanız bunu mutlaka Hasar Temsilciniz ile paylaşınız.
-
Hasar mahiyetine göre sizden talep edeceğimiz hasar evraklarını en kısa sürede bizlere ulaştırılmasını sağlayınız.
-
Hasarınızın tespiti için eksper tayini yapmış isek lütfen talimatlarına eksiksiz uyunuz.
-
Özveri ve büyük emeklerle elde ettiğiniz birikimlerinizi ve mal varlıklarınızı beklenmedik herhangi bir nedenle kaybetmenin acısını yaşamamak için önleminizi aldığınız her durumda sizinleyiz, yanınızdayız.
Değerli Sigortalımız,
Evrim Sigortacılık Hizmetleri A.Ş. Hasar departmanı olarak sık karşılaştığımız ve müşterilerimizin mağdur olduğunu tespit ettiğimiz durumlarla ilgili sizleri elimizden geldiğince bilgilendirmeye çalışıyoruz.
Sizlerinde başına gelme olasılığı yüksek bir konuya dikkatlerinizi çekmek, uygulama esaslarını sizlerle paylaşmak istedik.
Satın almış olduğunuz kasko poliçesi ile bildiğiniz gibi asistans teminatını da, aracınızın kendi başına hareket edemeyeceği durumlarda(kaza-arıza) yararlanabilmek üzere satın almış oluyorsunuz.
Sigorta poliçelerinde yer alan asistans hizmetlerinden faydalanabilmesi için sigorta poliçelerinde önemli şartlar bulunmakta. Bu konuda mağdur olmamak için aşağıdaki adımların izlenmesinin esas olduğunu bilgilerinize sunarız.
-
Asistans firmanın sorumluluğu sigortalının veya lehdarın poliçe şartlarına uygun hareket etmesi şartına bağlıdır. Araç yardım her türlü kaza, yanma, çalınma, çalınmaya teşebbüs, lastik patlaması, akü bitmesi, benzin bitmesi, anahtar kaybı, ikame araç, arıza halinde talep edilebilir.
-
Poliçe kapsamında sunulan asistans hizmetlerine ilişkin talepler için sigortalıların veya sürücülerin yurtiçi ve yurtdışında, kaza veya arıza anında ilgili şirketlerin asistans hizmet numaralarını veya acente irtibat numaralarımızı arayarak bildirim yaptırması ve hizmet talep etmesi şartı vardır,
-
Özellikle arıza durumunda sigortalıların kendisinin organize edip hizmet alarak fatura ettirdiği talepler, sigorta şirketleri tarafından değerlendirilmeye alınmamaktadır.
Konut ve işyeri yardım Dâhili tesisat, elektrik problemleri, anahtarın kaybolması, cam değişimi, ambulans, tıbbi bilgi ve danışma v.s.)-asistans firma masrafları hizmetten önce onaylamış olması gerekir. Ve sigortalının asistansın tüm makul talimatlarına uyması ve durumunun yaratabileceği sonuçları sınırlamak ve önlemek için tüm makul önlemleri alması koşuluyla firma asistans hizmetleri verecektir.
Evrim Sigorta Hasar Departmanı Tavsiyesi :
Şirketlere ait asistans hizmet numaraları aşağıdaki gibidir, poliçesini satın almış olduğunuz sigorta şirketine göre asistans telefon numaralarını cep telefonlarınıza kaydetmenizi önemle hatırlatıyoruz.
ANADOLU
|
0850 724 08 50
|
ERGO
|
0850 211 11 11
|
ALLİANZ
|
0850 399 99 99 / 0216 528 30 43
|
EUREKO
|
0850 222 66 60
|
AXA
|
0850 250 99 99
|
HDI
|
0850 222 84 34
|
AK
|
444 27 27
|
MAPFREE
|
0850 755 07 55
|
ATLAS
|
0850 222 44 40
|
RAY
|
444 4 729 / 0212 363 26 00
|
DOĞA
|
0850 811 51 00
|
SOMPO
|
0850 250 81 81
|
DUBAI
|
0850 224 33 70
|
TÜRKİYE
|
0850 202 20 20
|
Evrim Sigorta A.Ş. Hasar irtibat telefonları ise,
Hasar Destek -1 0533 653 74 90 – 0216 571 15 30
Hasar Destek -2 0533 306 59 89 – 0216 571 15 31